Όροι Χρήσης
Όροι Χρήσης
Εισαγωγή
Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα μας. Το www.do-eat.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα που ανήκει στην DO EAT HEALTHY AND TASTY ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε. (Αριθμός ΑΦΜ: 801483748, ΔΟΥ: ΓΛΥΦΑΔΑΣ), το οποίο εδρεύει στην Αγγέλου Μεταξά 39, Γλυφάδα, 1os όροφος γραφείο 48, Τ.Κ. 16671, Αθήνα, Ελλάδα, Τηλ: 21 0894 2454
Επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο ή χρησιμοποιώντας υλικό από αυτόν τον ιστότοπο www.do-eat.gr, αποδέχεστε τους ακόλουθους όρους. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας εκτός εάν αποδεχτείτε τους ακόλουθους όρους.
Οι τιμές των προϊόντων που βλέπετε στο www.do-eat.gr ισχύουν αποκλειστικά για διαδικτυακές αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.do-eat.gr.
Προσωπικά δεδομένα
Η κύρια προτεραιότητά μας είναι η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και η σωστή χρήση τους. Για αυτόν τον λόγο, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας έχει συμμορφωθεί πλήρως με τις νέες διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR ή GDPR) που τίθεται σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018.
Πρέπει να προστατεύσουμε το απόρρητό σας, να σας ενημερώσουμε ότι, πώς και γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα, σας επιτρέπουμε να αλλάξετε ή να διαγράψετε (όλα ή μέρος αυτών) και να σας ενημερώσουμε υπεύθυνα αν συμβεί κάτι. Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε την πολιτική απορρήτου μας.
Αντικείμενα που πωλούνται
Τα χαρακτηριστικά και άλλες λεπτομέρειες των προϊόντων που πωλούνται είναι διαθέσιμα και ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ενημερωθεί ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που αναφέρονται στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος και κάνοντας κλικ στο όνομα του αντίστοιχου προϊόντος. Εάν επιθυμείτε να γνωρίζετε μερικές ή όλες τις πληροφορίες σχετικά με ένα ή περισσότερα προϊόντα πριν από την αγορά, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο [email protected] και τηλεφωνικά στο 210894 2454.
Παραγγελίες και κατάρτιση συμβολαίου
Η πρόταση του Πελάτη αποστέλλεται αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου συμπληρώνοντας και στέλνοντας τη σχετική Φόρμα Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η επιβεβαίωση της παραλαβής της πρότασης αγοράς, η οποία αποστέλλεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει ληφθεί από την εταιρεία μας. Ωστόσο, δεν αποτελεί αποδοχή της πρότασης αγοράς του Πελάτη. Η αποδοχή της πρότασης αγοράς θα γίνει μόνο μετά τη δήλωση αποδοχής της πρότασης από την εταιρεία μας, η οποία θα σταλεί με ξεχωριστό email επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής. Μετά την αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής από την εταιρεία μας, τόσο ο Πελάτης όσο και η εταιρεία μας δεσμεύονται να αγοράσουν και να πουλήσουν το προϊόν αντίστοιχα στην συγκεκριμένη τιμή αγοράς.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχετε κατά νου ότι:
- Οι διάφορες προσφορές ισχύουν έως ότου εξαντληθούν τα αποθέματα.
- Η εταιρεία, στο πλαίσιο της καλής πίστης, δεν είναι υπεύθυνη και δεν δεσμεύεται από ηλεκτρονικές καταχωρίσεις δεδομένων που γίνονται από λάθος / σφάλμα κατά την κοινή εμπειρία και έχει το δικαίωμα να τις διορθώνει όποτε συνειδητοποιεί την ύπαρξή τους.
- Εάν διαπιστώσετε ότι ένα προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, προτού συμμετάσχετε στην παραγγελία του, επικοινωνήστε με τα στοιχεία [email protected] ή μέσω τηλεφώνου στο
2108942454.
Διαθεσιμότητα Προϊόντων
Ο Πελάτης ενημερώνεται για τα προϊόντα και τη διαθεσιμότητά τους, μέσω ενδείξεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή μέσω επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί μια συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην προετοιμάσει την πώληση, υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος των προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο μέρος της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός εάν ο Πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί να εκτελέσει εν μέρει την παραγγελία, οπότε η εταιρεία πρέπει να ακυρώσει το σύνολο της παραγγελία;. Τυχόν πληρωμές επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του ή με οποιονδήποτε τρόπο συμφωνήθηκε με τον Πελάτη.
Σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο μετά την τελική υποβολή της παραγγελίας, η εταιρεία ενημερώνει τον Πελάτη για την πιθανή ώρα παράδοσης. Εάν ο χρόνος δεν ικανοποιήσει τον Πελάτη, η παραγγελία ακυρώνεται και τυχόν πληρωμές επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του ή με οποιονδήποτε τρόπο συμφωνήθηκε με τον Πελάτη.
Τα προϊόντα που δεν ανήκουν στην κατηγορία “διαθέσιμο” διαθεσιμότητά τους εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα κάθε προμηθευτή.
Διάρκεια και περιεχόμενα πλάνου (meal plans)
Κάθε πλάνο διαρκεί 1 εβδομάδα, 2 εβδομάδες ή ένα μήνα. Σε κάθε πλάνο περιλαμβάνονται γεύματα για κάθε μέρα της εβδομάδας, εκτός από την Κυριακή. Στα ημερήσια γεύματα περιλαμβάνεται πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Επιπρόσθετα, στο gym meal plan, περιλαμβάνεται και ένα επιπλέον γεύμα, πέρα των τριών (3) υπολοίπων, δηλαδή πρωινού, μεσημεριανού και βραδινού. Τα επιδόρπια και τα snacks είναι προαιρετικά και χρεώνονται επιπλέον του κάθε πλάνου. Τα επιδόρπια και τα snacks δεν μπορούν να αγοραστούν χωρίς πρότερη αγορά πλάνου.
Τιμές προϊόντων που πωλούνται
Ο ΦΠΑ περιλαμβάνεται στις τιμές που αναφέρονται στις σχετικές λίστες κάτω από κάθε προϊόν. Ο ΦΠΑ αυτή τη στιγμή είναι 13%.
Αυτές οι τιμές αφορούν τις διαθέσιμες ποσότητες στο παρασκευαστήριο μας, ενώ το www.do-eat.gr διατηρεί το δικαίωμα προσαρμογής των τιμών.
Μεταφορικά κόστη
Αττική & Κύπρος:
Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων e-shop περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία δεν βαρύνουν τον Πελάτη και υπολογίζονται στη διαδικασία παραγγελίας, με βάση την επιλογή του Πελάτη για τον τόπο αποστολής των Προϊόντων.
Θεσσαλονίκη:
Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων e-shop δεν περιλαμβάνουν για τις περιοχές αυτές τα έξοδα αποστολής, τα οποία βαρύνουν τον Πελάτη και υπολογίζονται στη διαδικασία παραγγελίας, με πρόσθετη χρέωση 10€ ανά εβδομάδα.
Για επιπρόσθετες χρεώσεις, αποστολή, παράδοση ή αλληλογραφία, καθώς και οποιαδήποτε άλλη χρέωση, ο Πελάτης θα ενημερωθεί πριν από την υποβολή της παραγγελίας του.
Ακύρωση παραγγελίας
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας, θα πρέπει να σταλεί ένα e-mail στο [email protected] ή ή μέσω τηλεφώνου στο 2108942454 και θα πρέπει να λάβει χώρα τέσσερις (4) ημέρες πριν την έναρξη του προγράμματος. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία θα επιστρέψει στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση την αξία του προγράμματος, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του ή με οποιονδήποτε τρόπο συμφωνήθηκε με τον Πελάτη. Σε περίπτωση όπου δεν τηρηθεί ο ανωτέρω χρόνος για την ακύρωση της παραγγελίας, τότε ο Πελάτης θα χρεωθεί τα δύο πρώτα γεύματα και η Εταιρεία θα επιστρέψει στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση τη χρηματική διαφορά με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του ή με οποιονδήποτε τρόπο συμφωνήθηκε με τον Πελάτη.
Ακύρωση γεύματος
Για οποιαδήποτε ακύρωση γεύματος, θα πρέπει να σταλεί ένα e-mail στο [email protected] ή μέσω τηλεφώνου στο 2108942454 και θα πρέπει να λάβει χώρα τέσσερις (4) ημέρες πριν την παράδοση του συγκεκριμένου γεύματος. Σε αντίθετη περίπτωση, τα γεύματα θα παραδοθούν κανονικά στην δηλωθείσα διεύθυνση.
Παράδοση παραγγελίας
Για να λάβει την παραγγελία, ο Πελάτης θα πρέπει να επιδείξει στον υπάλληλο του συνεργαζόμενου πράκτορα, την επιβεβαίωση της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας), την ειδοποίηση της αποστολής και ένα επίσημο έγγραφο αναγνώρισης (δελτίο ταυτότητας, διαβατήριο κ.λπ.). Ο Πελάτης πρέπει να ελέγξει τα προϊόντα που έλαβε, καθώς με την υπογραφή του στην απόδειξη παραλαβής αποδέχεται ανεπιφύλακτα το «καλώς έχειν» των προϊόντων.
Ώρα & ημέρα παράδοσης
Οι παραγγελίες γίνονται 2 φορές την εβδομάδα. πχ μια παραγγελία εβδομαδιαίου πλάνου που θα αγοραστεί έως την Πέμπτη στις 7μμ θα παραδοθεί τη Δευτέρα. Αν η παραγγελία γίνει μετά την Πέμπτη στις 7μμ θα παραδοθεί τη μεθεπόμενη Δευτέρα Οι παραδόσεις γίνονται από τις 2 μ.μ. έως τις 9 μ.μ. Οι μέρες παράδοσης γίνονται Δευτέρες και Πέμπτες.
Με κάθε παράδοση, ο παραλήπτης λαμβάνει μια μέρα πριν τα γεύματα των 3 ημερών του επιλεγμένου πλάνου του. Στη συνέχεια, γίνονται επαναληπτικές παραδόσεις γευμάτων 3 ημερών, έως ότου ολοκληρωθεί το πλάνο του.
Σε περίπτωση όπου ο Πελάτης δεν ευρεθεί στην διεύθυνση που έχει δηλώσει για την αποστολή των γευμάτων, τότε θα ειδοποιηθεί με μήνυμα (sms) στο κινητό που έχει δηλώσει κατά την παραγγελία ότι δεν ανευρέθη στο σημείο παράδοσης και θα πρέπει ο ίδιος να μεριμνήσει να παραλάβει τα γεύματα την επόμενη εργάσιμη ημέρα από ώρα 09:00 έως 12:00 από τα γραφεία της Εταιρείας, στην οδό Αγγέλου Μεταξά 39, 1ος όροφος, Γλυφάδα.
Περιοχές που εξυπηρετούμε
Οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο για περιοχές εντός του νομού Αττικής, στη Θεσσαλονίκη & στην Κύπρο.
Μέθοδοι πληρωμής
Προκειμένου να διευκολυνθούν και να εξυπηρετηθούν όλοι όσοι επιθυμούν να κάνουν αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το www.do-eat.gr προσφέρει στους Πελάτες του τις ακόλουθες εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής:
Χρεωστική / Πιστωτική κάρτα: Η εκκαθάριση της πληρωμής με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών των πιστωτικών ιδρυμάτων που είναι αρμόδια για την εξασφάλιση της απόλυτης ασφάλειας των συναλλαγών σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Για την αγορά του προγράμματος που θα πραγματοποιήσετε μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις αντίστοιχες οδηγίες. Στη φόρμα παραγγελίας, θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας θα πραγματοποιείται, εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας και θα πρέπει η κάρτα που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή να σας ανήκει. Οι χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και έγκρισης από τον εκδότη της εκάστοτε κάρτας. Αν δεν ληφθεί από την εταιρεία μας η απαιτούμενη έγκριση πληρωμής, δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση των γευμάτων και δεν θα μπορούμε να ολοκληρώσουμε την σύναψη σύμβασης πώλησης προγράμματος με εσάς. Οι προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, αριθμός χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, αριθμός λογαριασμού, κ.λπ.) είναι κωδικοποιημένες με κρυπτογράφηση. Η Εταιρεία μας δεν έχει πρόσβαση στα τραπεζικά σας δεδομένα, και δεν αποθηκεύει πληροφορίες σχετικές με την τράπεζα σας ή με την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα. Επομένως παρακαλείσθε να εισάγετε τις λεπτομέρειες σχετικά με την πληρωμή σας σε κάθε παραγγελία που πραγματοποιείτε σε εμάς. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν ζημιές ή απώλειες που ενδεχομένως υποστεί μέλος του οποίου η κάρτα χρησιμοποιηθεί παράνομα ή με μη εξουσιοδοτημένο τρόπο.
Επίσης στο www.do-eat.gr, ο Πελάτης έχει την ευκαιρία να επιλέξει εάν η πληρωμή του θα πραγματοποιηθεί με την έκδοση λιανικής απόδειξης ή τιμολογίου. Ένα τιμολόγιο εκδίδεται σε επαγγελματίες, εάν επιλέξουν και συμπληρώσουν τις ακόλουθες πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία: Όνομα, Φορολογική Υπηρεσία, Φορολογική Υπηρεσία και αντικείμενο δραστηριότητας.
Ευθύνη
Η εταιρεία διατηρεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε προσωρινή ή μόνιμη αδυναμία παροχής υπηρεσιών και για καθυστερήσεις στην αποδοχή και εκτέλεση παραγγελιών και παράδοσης των παραγγελθέντων προϊόντων, για λόγους που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της, όπως περιπτώσεις ανωτέρας βίας (απεργίες, σεισμοί, πυρκαγιές, κακές καιρικές συνθήκες κ.λπ.) ή απρόβλεπτες καταστάσεις ή γεγονότα, όπως δυσλειτουργίες των συνεργατών ταχυμεταφορών, τυχαία αλλοίωση ή καταστροφή προϊόντων πριν από την παράδοση στον χρήστη και μετά από παράνομη παρέμβαση από τον αντισυμβαλλόμενο ή τρίτο μέρος, δυσλειτουργία του παρόχου επεξεργασίας πληρωμών μέσω Διαδικτύου (τράπεζα) ή του παρόχου υποδοχής ή του παρόχου υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) ή του παρόχου πρόσβασης ή του τερματικού εξοπλισμού χρήστη, εσφαλμένη παροχή πληροφοριών από τον χρήστη και γενικά για οποιοδήποτε συμβάν που αποτρέπει την ομαλή εκπλήρωση των συμβατικών του υποχρεώσεων. Η ευθύνη της εταιρείας περιορίζεται στις δεσμεύσεις της με σύμβαση με τον καταναλωτή και θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να συναντηθεί, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Παραλαμβάνοντας τα γεύματα μας απευθείας από το van ψυγείο, θα πρέπει τοποθετηθούν αμέσως σε ψυγείο ώστε να μην υποστούν ουδεμία αλλοίωση.
Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο καθυστερήσει η τοποθέτηση των γευμάτων στη συντήρηση, η Do Eat δεν φέρει καμία ευθύνη αλλοίωσης των τροφίμων.
Ευθύνη χρήστη
Ο Χρήστης συμφωνεί και δεσμεύεται να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο, καθώς και τις υπηρεσίες, τις πληροφορίες και τα δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος, σύμφωνα με το Νόμο, καλή πίστη και καλή ηθική. Ο Χρήστης συμφωνεί ότι πρέπει να παρέχει αληθείς και ακριβείς πληροφορίες στις συναλλαγές του με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο Χρήστης αναλαμβάνει κάθε ευθύνη για τη χρήση του λογαριασμού του στο ηλεκτρονικό κατάστημα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα και για οποιαδήποτε ζημία υπέστη η εταιρεία από αυτή την αιτία.
Online πλατφόρμα επίλυσης διαφορών (ODR)
Στις 15/02/2016, η οδηγία 2013/11 / ΕΚ, η οποία προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας επίλυσης διαδικτυακών διαφορών (ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία (με το CFC 70330/2015) . Είναι ένας εναλλακτικός μηχανισμός επίλυσης διαφορών μέσω πιστοποιημένων χειριστών εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ADR) που αναλαμβάνουν να συμφιλιώσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών μέσω διαδικτύου, γρήγορα και με χαμηλό κόστος (σε σύγκριση με τα δικαστήρια). Σε αυτό το πλαίσιο, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (http://ec.europa.eu/consumers/odr) είναι ο κόμβος για τη διαχείριση των αιτημάτων των καταναλωτών για την αποστολή τους σε προμηθευτές.
Όταν ο καταναλωτής έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με μια αγορά που πραγματοποιήθηκε από το E-Shop και διαμένει εντός της ΕΕ, μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο για εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συμβαλλόμενα μέρη μπορούν να αποχωρήσουν από τη διαδικασία σε οποιοδήποτε στάδιο και να συνεχίσουν ολόκληρη τη διαδικασία στα αρμόδια δικαστήρια.
Οι καταναλωτές πρέπει να επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή πριν υποβάλουν αίτηση στον φορέα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών για να επιλύσουν άμεσα τη διαφορά.